2010. december 22., szerda

Utólag...

Az utóbbi időben nagyon el voltam tűnva, rengeteget dolgoztam. Most végre a megérdemelt karácsonyi szabimat töltöm, január 4.-ig pihenés van 1000-el... :D Az ebek rendkívül boldogok, sokkal többet tudok velük tölteni.
Néhány morzsa a közelmúltból:
December 12.- én volt egy éve hogy a pöttyös drágaságom a társam lett. Nagyon jó hogy vagy nekem kicsi Bloom, különleges helyet foglalsz el a szívemben!

Egy labdabűvölős és két "szerelmes" kép. Bloom arcát nézzétek, milyen önelégülten mosolyog a képen! Nem jöhet fel az ágyra, de az évforduló alkalmából feljöhetett. Rendkívül boldog volt tőle. :)
Volt nagyobbacska havunk is, a lányok nagyon élvezték. Déva azt hittem örülni fog a hónak, de továbbra sem érdekli. Furcsa kiskutya, egyre több dologgal meglep. Soha nem volt még ilyen kutyám mint Ő. Az árnyék remekül jellemzi. Kiengedem őket a kennelből, mellémvágódik, nyöszörögve örül nekem, ugrik, mászik, szűköl, csóvál ezerrel. A többiek rövid örülés után lelépnek wc-zni, Déva amíg kint vagyok nem mozdul mellőlem. Folyamatosan mellettem van, bámul az arcomba. Nem érdekli rajtam és valami apporton kívül más. Az utcára kimentünk, a szomszéd kutyái a kerítésnél ugattak. Kipróbáltam hogy megy neki az engedelmes zavaró tényezők között. Legnagyobb meglepetésemre 100%-os teljesítményt nyújtott. Mostanában nem túl sokat tudtam vele gyakorolni, mégis működik minden vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése