2011. január 19., szerda

7.hónap

7 hónaposan
Déva 17.-én betöltötte a 7. hónapját. Egyre tetszetősebb külsőre, és viselkedésre is. Nagyon szépen fejlődik, sokat játszunk és bohóckodunk. Többi kutya továbbra sem nagyon érdekli, de már elkezdte a területét őrizni.Ha számára gyanús egyén megy az utcán, azt mély hangon figyelmezteti, ne merjen bejönni :D. Marmagassága kb. 56-58 cm között van, súlya 20 kiló körül mozog. Sokszor eszembe jut, mikor 7 hetesen látogatóba mentünk. Itthon megbeszéltük hogy nem,nem hozunk kiskutyát, "csak" megnézzük őket...A 9 csöppség kint szaladgált a kertben, játszottak, gyilkolták egymást... Nem bírtam megállni, leültem közéjük... Egy kis idő múlva az egyik nagyobbacska kutya az ölembe mászott, felnézett az arcomra, belenézett a szemembe és az az érzésem volt hogy a lelkembe lát. Olyan tisztán emlékszem erre a pillanatra, ha behunyom a szemem, látom magam előtt. Csak néztem a szemébe, valami megmozdult a mellkasomban.. Ekkor Laci valamit szólt, én eszméltem, letettem gyorsan az ölemből, még mielőtt beleesek teljesen. A törp viszont rögtön sarkonfordult, visszamászott és bámult a szemembe ismét! Ismét letettem, ezúttal a nyakbőrénél fogva hogy majd biztos sivalkodik és kiábrándulok belőle... Hát persze hogy egy nyikkja sem volt, ellenben visszamászott, megnyalta az arcom és nézett tovább. Laci szemmel követte ezt a pár percet, ekkor mondta hogy nézem meg szuka vagy kan-e a kiskutya...Persze hogy szuka volt, a legélénkebb vörös jegyes ráadásul, hátul a jobb lábujján pár fehér szőrszállal.. Ekkor már éreztem hogy elvesztem, kiválasztott magának a 4. kutyám. Nem bántam meg, boldog vagyok hogy velünk él.
Dene-Déva, ezzel fogtuk a NASA kódolt adásait :)
A fehér lábujj, azóta már sajnos kinőtte.

Huncutka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése