2011. március 14., hétfő

Frissüljünk...

Ideje frissülni, termékeny napok vannak mögöttünk.
Pénteken itt járt Déva tenyésztője, régi jóbarátunk is egyben. Megnézték Dét, tartottunk egy rögtönzött frizbis bemutatót, le voltak nyűgözve. :) Igaz, kukába való korongjaim vannak, eldobni sem lehet őket rendesen már...
Elhozták Déva féltestvérét, Fantát. Fanti a mostani alomban született, Lux X Titi lánya, így anyai részről Dé féltesója. Csináltam a magabiztos állatkáról képeket:
Megkértem Otit hogy állítsa már meg Dévát, had legyen róla is friss kép, amin látszanak a testarányai rendesen. Íme:
Igazán szemrevaló lányka, nagyon jó belső tulajdonságokkal. Nagyon gyors kutya, fordulékony, figyelmes, apportmán és egy simiért a csillagokat is lehozza az égről... Oti szerint elhoztuk az alom legjobb kutyáját.
Én ezt eddig is tudtam. :D 
A másik, amit feltétlen szeretnék leírni, hogy tegnap újra voltunk iszapbirkózni agility edzésen. Ruby, Déva, Bloom volt velem, Laci, Enike és Öcsém meg jött nézőnek és segítettek a ki- be pakolásban. Bloom remekül futott, ha odafigyelek a testjeleimre, nagyon szépen irányítható. Nem önállóskodik a pályán, rám figyel 100%-ig, csak ne csattogjanak ostorral a közelben. Ez az egy gond van csak vele... Déva 9 hónapos lesz, ezért minin elkeztük az ugrókat is. Egyszer vert, aztán már úgy nyújtotta a hátsó lábait hogy még a talpa is ökölben volt. :) Eddig a kúszó a kedvence, szerintem minden fiatal kutya azt szereti a legjobban. Egy dolog különösen tetszett. Déva magától a szünetekben fel-le szaladgál a pályán, nyargal a kúszóban oda-vissza, labdával a szájában. Épp befelé tepert volna, a kúszó szájába már belépett első lábaival, mikor szóltam neki hogy jöjjön. Abban a minutumban, egy pillanat alatt úgy visszafordult hogy csak lestem. Ennek nagyon örülök, hiszen ez talán egy jó alap lehet a jövőben.
Akit még feltétlen meg kell osztanom: Ruby!
Kivettem a kocsiból őket, jöttek-mentek, szaglásztak, jelölgettek. Ruby teljesen kontrollálható volt, szót fogadott, figyelt rám! A labdával is hajlandó volt játszani, érdekelte az agility! Nagyon- nagyon boldog voltam, csak lesz belőle is valami, úgy látom. Nagyon sokat gondolkoztam rajta hogy miért nem érdekli, mit csinálok rosszul... Nagyon jó eszű, energiával teli kutya pedig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése