2013. június 30., vasárnap

László-napoztunk.

Adott az én életem egyetlene, aki történetesen a László nevet kapta. :) Nevenapjára készítettem egy csokis-tejszínes tortát. Két piskótalap közé került a krém, ebbe negyedelt eperdarabok kerültek. Kívül bevontam tejszínhabbal, az oldalát reszelt milka tejcsokival díszítettem. A tetejének a szélét körbepöttyöztem tejszínhabbal, apróra darabolt tejcsokival beszórtam. Tettem rá csokiba mártott epreket. A László nevet sütőpapírra írtam olvasztott csokival, majd fagyisdoboz tetejére csúsztattam. Be a fagyóba pár percre, aztán mehet a sütire. Sokféle mintát meg lehet csinálni ezzel a módszerrel.
Beszéljenek helyettem a képek. Sajnos vakusak, mert 8 körül tortáztunk, és fény már nem volt.








Mutatok egy boldog Jagert, átköltözött sógornőmhöz. Köszönöm Adri hogy ilyen szuper gazdija lettél, igazán boldog most a kis büdös úgy látom. :)
Fényképeztem még nála Bélát, a tekit és a két ideiglenes kutyáját is, Szintát és Pulcsit. Szinta és Pulcsi gazdát keres, ha megtetszett valamelyikük akkor a Kéz a mancsért egyesületnél érdeklődhet. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése